maandag 18 mei 2009

Weekend

Een nieuwe week is weer begonnen, en dat was goed te merken want m'n wekker ging alweer om tien voor half 8.
Mijn weekend is echt voorbij gevlogen. Waarschijnlijk omdat het zo leuk was haha. Was vanaf vrijdag tot zondag bij m'n vriend, en dat was heel erg leuk en gezellig.
En tsja, voor de rest heb ik eigenlijk niet veel gedaan. Was ook wel te merken aan m'n blog aangezien de laatste van 13 mei was.
Wat ik in de tussentijd heb gedaan? School en m'n H&M bestelling ontvangen. Had wat basic shirtjes besteld die ergens onder kunnen of gewoon voor in de zomer. Niet echt heel interessant om te laten zien dus, haha. Het zijn gewoon wat topjes in verschillende kleuren, lekker simpel dus.
Nou, nog twee dagen school en dan is het alweer weekend! Weten jullie al wat je gaat doen?

woensdag 13 mei 2009

1 jaar

Ik heb vandaag één jaar met m'n vriend! <3

zondag 10 mei 2009

Ik ben weer terug!

Zo, ik ben weer terug uit Keulen! In het laatste blogje voordat ik wegging, dat ik zaterdag een verslag en foto's zou posten maar dat is toch niet door gegaan. Was een beetje te moe haha.
Maar goed, ik heb gisteren wel alle foto's op m'n computer gezet enzo.

Ik had eigenlijk niet zo'n zin in Keulen, maar was toch maar mee gegaan. Die avond bleef m'n vriend bij me slapen, dus hij is die ochtend met me meegegaan naar mijn school om me uit te zwaaien en is daarna met de bus weer naar het station gegaan. Superlief!
De heenreis ging heel soepel. We vertrokken om 9 uur, na de spits, dus we hebben gelukkig niet in de file gestaan.
Rond een uur of een waren we in Keulen. Waren we (nou, eigenlijk de buschauffeur) de weg nog kwijt naar de jeugdherberg waar we zouden slapen, maar die vonden we uiteindelijk toch nog. Die jeugdherberg zag er trouwens echt uit als 'n afkickkliniek, en binnen was het superwarm en rook het overal muf. Niet lekker dus. Hele dag en nacht het raam open gehad, wat natuurlijk héél veel muggenbulten opleverde, maar ach.
Nou, diezelfde middag gingen we Keulen in. Musea's bezoeken enzovoort, boottochtje over de Rijn (jaaa, zo'n reisje langs de Rijn, Rijn, Rijn, 's avonds in de maneschijn, schijn, schijn haha), en 's avonds teruglopen naar de jeugdherberg. Dat was een uur lopen dus: hallo blaren.
Nou, uiteindelijk ben ik om half 7 gaan slapen tot 7 uur. Bij het ontbijt zat iedereen dan ook dood voor zich uit te staren haha. Iedereen was echt helemaal kapot.
Daarna was het koffers inpakken, kamers opruimen en weer naar Keulen! Deze keer gingen we de Dom beklimmen. Wat erg zeg! Ben niet verder gekomen dan een kwart van die trap. Het was ook een heel nauw gangetje, dus ik kreeg het superbenauwd ook. Ben daarna weer naar beneden gegaan. Dan maar geen uitzicht over Keulen.
En wat natuurlijk niet mag ontbreken: het chocolademuseum. Ik liep daar nog net niet te kwijlen. Die chocoladegeur door dat hele museum en overal chocola om je heen. Lekker, lekker, lekker.
In het winkeltje nog een reep chocolade voor m'n moeder gekocht met 'n beertje met een zakje in z'n handen waar ook chocoladehartjes in zaten, en voor m'n vriend ook 'n reep chocola met 'n hele leuke verpakking: een schaapje wat een hart vasthoudt en daaronder staat Hab ich dir heute eigentlich schon gesagt wie seht ich dich liebe?
Ik vond hem zo schattig!
Nou, daarna nog even in Keulen gelopen en toen gingen we terug naar huis. Vreselijke terugreis, we hebben er wel 6 uur over gedaan! Dat maakte iedereen nog moeier, dus toen we eindelijk weer in Amsterdam waren, kwam iedereen die bus uitgekropen haha.

En natuurlijk wat foto's. Ik ben niet zo erg van de toeristische foto's, zoals hieronder is te zien haha. Zet er meestal gewoon mensen op, haha.

woensdag 6 mei 2009

Keulen

Morgenochtend om 9 uur zit ik met nog drie andere klassen in de bus naar Keulen!
Ik blijf daar tot vrijdagavond, dus dan zal ik waarschijnlijk zaterdag foto's en een verslag posten. (:

zondag 3 mei 2009

Koninginnedag zonder oranje

Ondanks het vreselijke 'ongeluk' in Apeldoorn, waar ik die namiddag pas over hoorde, wilde ik toch even wat foto's posten van mijn koninginnedag. Ik heb een hele gezellige dag gehad. Dat had waarschijnlijk een stuk minder geweest als ik de beelden op het nieuws had gezien, maar ik had mijn tv niet aangehad voordat ik weg ging.
Maar goed. M'n vriend en ik 'vierden' deze koninginnedag dus zonder oranje zoals te zien is op de foto's haha. Wij waren gewoon in het zwart. ;p
We zijn via het Vondelpark naar het Museumplein gelopen, en daar hebben we 'n tijdje gestaan. Toen even in het Vondelpark gaan zitten op 'n grasveld waar het niet zo druk was en weer richting huis. Ik vond zelfs nog een leuk huisje voor m'n hamster wat ik gratis mee mocht nemen, haha.

En lekker brak de volgende ochtend:

maandag 27 april 2009

Zomer 2009

Ik heb zo'n idee dat deze zomer echt leuk wordt. 20 juni ga ik naar Sonisphere in Nijmegen. Een eendaags festivals met vette bands, en aah ik heb er zin in! Dan nog een weekje school verrot schelden, en daarna vakantie! Dat is op zich al heerlijk natuurlijk. Maar goed. Dan ga ik nog een week met m'n vriend mee op 'vakantie.' 'Vakantie' ja, omdat het niet echt een vakantie is. Hij staat namelijk op 'n camping, gewoon in Nederland. Vorig jaar was ik ook al met hem mee daarheen, en was superleuk. Gezellig met z'n tweetjes enzo. Terwijl ik normaal helemaal geen campingmens ben. Ik lig liever op 'n bedje op het strand in de zon te slapen in een all-inclusive hotel, eigenlijk. Maar als ik met iemand mee ben naar zo'n camping, vind ik het wel gewoon gezellig, maar ik zou er nooit met bijvoorbeeld m'n moeder heen gaan. Niet echt iets voor mij, ookal heeft het op zich wel iets. Steeds 'n beetje met dezelfde mensen enzo, en als je er 'n paar jaar staat ken je de meeste mensen ook wel.
En dan op 21 augustus LOWLANDS!
Heb er zo'n zin in! Alleen wat zal ik brak zijn na Lowlands, haha.

Het enige wat jammer is, is dat de zomervakantie nog even niet in zicht is...

zaterdag 25 april 2009

Vakantie

Wat heerlijk die vakantie! Ik besef het ook nog niet helemaal. Ik denk nu al de hele tijd dat het weekend alweer bijna voorbij is (ookal is het pas zaterdagochtend. Maar de tijd gaat altijd snel.) en dat ik maandag weer de eerste twee uur bij Latijn zit, nog halfslapend omdat het maandagmorgen is en met een opkomende hoofdpijn door de vreselijke benauwdheid in de lokalen.
Maar nee, de eerstkomende twee maandagen kan ik gewoon lekker in m'n bed blijven liggen, en 's avonds Beauty & de Nerd en Daten in het donker (geweldig dat soort programma's) kijken op tv zonder dat ik me druk hoef te maken of ik morgen geen belangrijke toets heb, ofzo. Geweldig. <3
En nu ga ik even naar de Ikea met m'n moeder omdat die iets nieuws nodig heeft. Fijne dag allemaal, en geniet van het weer!